Investitor nikada zaživelog kompleksa ATP Vojvodina Ilija Dević saopštio je da se priprema teren da tu investiciju kupi neko kome će Grad Novi Sad dozvoliti da obavlja delatnost.
na medto daleko od olazmih stanica GSP
tuda prolaze jedna ili dve linije gradskog
nasilno terate ljude da umesto jednog gradskog koristi vise
sa sadasnje buske stanice moze se peske na dosta mesta sa one ne - mora neki prevoz
sve smesteno za maltretiranje putnika
noje joj tu mesto
Naša Maja to je onaj stručnjak za atomsku energiju,stiskalac tastera u skupštini,prijatelj DS i Tadića koji su je oživeli.Mogla se i železnička stanica tu montirati jel je pruga jako blizu.Postojeća se ne vidi od parkiranih autobusa GSPa a i prljava je.Kad će njima niti zabranjeno parkiranje na stanici tu se mogao proširiti parkić,srušiti postojeću autobusku,žel stanicu pretvori u šopin mol ili galeriju.
Pročitah materijale na sajtu Devića i videh mišljenje grupe profesora sa Pravnog fakulteta u NS na osnovu koga su sudovi utvrdili da je ugovor ništavan. Znam da neki profesori nisu hteli da učestvuju u toj ujdurmi. Voleo bih da neka druga grupa profesora sa neutralnog fakulteta da svoje mišljenje o validnosti ugovora. Siguran sam da bi njihov stav bio suprotan. To što su ovi namontirali u svom mišljenju nijedan pravnik sa imalo morala ne bi se usudio da stavi svoj potpis.
Gle, nema pruge. Inače glavni faktor pri nepristrasnom ocenjivanju bila je logika - gde železnička, tu treba da je i autobuska stanica. Možda je i to razmišljanje pregazilo vreme. Ko dođe busom nastaviće busom, vozom respektivno.
Ako je g. Dević bio u zaveri sa g. Gojković, onda je to odlična potvrda poslovice o sadnji tikava koje se obiju o glavu.
Ova stanica ni da je Dević poćeo da radi kako ovde u komentarime neki preporučuju sigurno ne bi opstala, iz prostog razloga što je na glupom mestu do koga nema gradskog prevoza, na šta niko normalan, a naročito Novosađani, ne pristaje. Takođe, daleko je od grada i od železničke stanice, što uopšte nije pametno. Od samog početka, kada je bila još u najavi, ova stanica je kod građana Novog sada izazivala samo otpor i bes.
Šta su bile zakulisne političke igre oko Devićeve stanice, više nije ni moguće utvrditi. Nažalost.
A zasto Devic ne prizna da ni jedna od tri tadašnjih zavoda koji su odobravali tehničku dokumentaciju i izvedeno stanje objekta NIJE IZDALO upotrebnu dozvolu zbog loše izvedenog objekta. to je pravi razlog. Potom su politički vršili pritisak na sudije da bude podeljena odgovornost da bi Devic dobio pare. Ali ni on ni naša Maja nisu nikada siti...
Shvatite,Ilija je izigran da izgradi i da mu se otme.Medjutim,radi se o čoveku koga su loše procenili njegovi bivši prijatelji.
Ilija Dević je do 90 ih godina jedan od najimućnijih ljudi na prostorima SFRJ, zaradio zna i da se bori.
ONI SU NAMONTIRALI DA JE TO MONOPOL, A AGENCIJA ZA ZAŠTITU KONKURENCIJE KAŽE SUPROTNO.
NISU MU DALI DA RADI!
ŠTA ĆE SADA POSLE TOLIKO SPOROVA I TOLIKE ODŠTETE, MORAĆE DA PLATE, A KO ĆE ODGOVARATI?
Pored gradske pekare, Novosadske mlekare,Autovojvodine, novi sad je jedini grad u srbiji koji je sve uspeo da unisti i da nista od toga nema. Bruka i sramota za grad za pokrajnu i za sve vlasti od 2000 god pa na ovamo
Zaista ne razumem ovu priču oko nekadašnje Autovojvodine, Devića i autobuske stanice.
Kad ju je već izgradio Dević, što nije krenuo, nastavio da radi, što se nije upustio u tržišnu utakmicu, sa gradom, odnosno GSP-om, pa da boljom uslugom, jevtinijim uslovima prevoznicima ali i putnicima ( naplata previsoke karte za ulazak na peron je krajni bezobrazluk GSP-a) ekonomskim metodama prinudi GSP da sami zatovre autobusku stanicu, već je očekivao da mu vlast ( tadašnja, sadašnja, nebitno bilo koja ) sama zatvori autobusku stanicu i praktički odrekne se sigurnih prihoda. Damping je u ekonomiji i poslovanju, legitimna metoda u tržišnim ekonomijama...medjutim, kod nas izgleda i privatnici nisu odmakli dalje od burazerske ekonomije.
Iliji Deviću niko nije zabranio da otvori stanicu i da slobodno obavlja prevoz putnika. Umesto da je nižom cenom staničnih usluga, privukao konkurenciju da sa stanice koju drži GSP pređe kod njega, on je očekivao da to nasilno uradi grad NS. Isto tako je izgubio i putnike zbog najviših cena karata. Drugi prevoznici nisu hteli da pređu na njegovu stanicu, jer bi time rizikoval da ATP Vojvodina prvo popuni svoje autobuse putnicima, pa tek onda da prodaje njihove karte. Kod GSP-a tih problema nema, jer nisu u sukobu interesa. Inače bez prihoda od autobuske stanice, GSP bi slobodno mogao da stavi katanac na javni prevoz u gradu.
Znali smo odavno da je to ideja,ali neće moći!
Da ste oteli u startu niko ne bi znao,ovako što niste oteli do sada.
OVO JE VELIKA SRAMOTA ZA GRAD NOVI SAD!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dević: Priprema se teren da kompleks ATP Vojvodina kupi neko kome će Novi Sad dati da obavlja delatnost
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.03.2021.
•10:57 > 11:17
Komentari 19
bljuv
tuda prolaze jedna ili dve linije gradskog
nasilno terate ljude da umesto jednog gradskog koristi vise
sa sadasnje buske stanice moze se peske na dosta mesta sa one ne - mora neki prevoz
sve smesteno za maltretiranje putnika
noje joj tu mesto
Stiv
Dragan
Новосађанин
Tvrtko
Ilek
Uzas!
Pavle
Ako je g. Dević bio u zaveri sa g. Gojković, onda je to odlična potvrda poslovice o sadnji tikava koje se obiju o glavu.
Brunova mama
Šta su bile zakulisne političke igre oko Devićeve stanice, više nije ni moguće utvrditi. Nažalost.
Ns
STRUČAN PO PITANJU S
Ilija Dević je do 90 ih godina jedan od najimućnijih ljudi na prostorima SFRJ, zaradio zna i da se bori.
ONI SU NAMONTIRALI DA JE TO MONOPOL, A AGENCIJA ZA ZAŠTITU KONKURENCIJE KAŽE SUPROTNO.
NISU MU DALI DA RADI!
ŠTA ĆE SADA POSLE TOLIKO SPOROVA I TOLIKE ODŠTETE, MORAĆE DA PLATE, A KO ĆE ODGOVARATI?
Touareg
ex putnik
Kad ju je već izgradio Dević, što nije krenuo, nastavio da radi, što se nije upustio u tržišnu utakmicu, sa gradom, odnosno GSP-om, pa da boljom uslugom, jevtinijim uslovima prevoznicima ali i putnicima ( naplata previsoke karte za ulazak na peron je krajni bezobrazluk GSP-a) ekonomskim metodama prinudi GSP da sami zatovre autobusku stanicu, već je očekivao da mu vlast ( tadašnja, sadašnja, nebitno bilo koja ) sama zatvori autobusku stanicu i praktički odrekne se sigurnih prihoda. Damping je u ekonomiji i poslovanju, legitimna metoda u tržišnim ekonomijama...medjutim, kod nas izgleda i privatnici nisu odmakli dalje od burazerske ekonomije.
@Deran
Naša
Reklo bi se da nije, kao što ni ovi neće odgovarati za loše urađenu Promenadu i katastrofalno renoviranje bazena.
Iz Rusije s ljubavlj
EU
gagi
Deran
ILICA
Da ste oteli u startu niko ne bi znao,ovako što niste oteli do sada.
OVO JE VELIKA SRAMOTA ZA GRAD NOVI SAD!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H